Sunday, May 22, 2011

cabaran dalam hidup

sungguh mencabar la hidup aku, hari nie jd runner pi sana sini..huhuhuhu..yang bestnya aku keje half day kt petronas pas2 aku pi lak wat business aku kt shah alam..penat la gak kan bila kesana kemari. tp yang bestnya apabila hadir 1 kepuasan dalam hidup itu yang paling penting. Letih akan hilang apabila melihat kejayaan menyiapkan sesuatu kerja dengan jayanya. Bukan mudah nak jadi yang terbaik tap]i cukupa la jadi baik pada diri ku..aku ingat lagi kata2 sorang pak cik nie susah hanya sekejap tp senang untuk selama-lamanya. Jadi aku kena berusaha dengan bersungguh2 jika nak berjaya dalam kehidupan. mulai sekarang aku  tak leh nak main2 dalam ape2 pown sebab jika nak berjaya aku x leh nak berlegah2 , peluang yang datang hanya sekali jer dalam seumur hidup aku. Kena cuba dalam apa jua bidang pown. barulah indah kehidupan aku...

No comments: