Monday, May 23, 2011

sakit hati bila di permain-main kan!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku ni seorang yang penyayang dan suka sangat sayang kat semua orang, terutamanya..kawan2, oleh kerana aku nie x de adik jadi orang yang dekat dan rapat ngan aku itu lah yang aku sayang sangat2. perangai aku lak mmg pelik kalau baik memang baik nak mampus sampai tak fikir diri sendiri. tapi aku tak pernah mintak diaorang nie sayang aku lebih2, aku cuma suka orang yang suka melayan kerenah aku dah memadai..persahabatan tu memang agak penting dalam kkehidupan kita. apabila kita baik ngan setiap orang membuat orang sayang kat kita.ingat lagi kenangan bersama orang yang paling aku sayang aku panggil dia WAK tapi nama dia halfi. dia seoarang yang amat memahami diri aku, sampai bila2 pown aku akan sayang kat dia sbb dia dah macam adik kandung yang amat aku sayang.Dia leh buat aku rasa tenang dan gembira, kalau aku ada masalah dia lah tempat aku mengadu. keluarga dia baik sangat dah macam keluarga aku sendiri. dia lah insan yang paling memahami diri ni. buat baik kat dia tak pernah minta balasan apa2. ini lah yang wat aku sayang kat dia.

tapi aku ade lagi adik yang aku sayang, dia nie jugak suka melayan aku, bawak aku pi jalan mana2 yang aku nak tapi dia ni malu sangat menunjukan kasih dan sayang dia kat aku . tapi aku tau memang dia sayang kt aku kadang2 dia cover sbb malu kot , tapi dia ni manja ckit, comel dan buat aku sentiasa teringat kat dia. orangnya mudah didekati dan dia suka menyakat aku. aku tahu kesanggupan dia buat macam2 untuk aku. aku ckit x kesah ape pun dia nak aku suka sangat ikut cakap dia. sayang aku kat dia dah macam adik sendiri. ape dia ade mesti aku nak ada. sbb best tgk dia. seorang yang happy sangat. klu boleh nak dia sentiasa kat depan mata sebab dia menyenangkan hati aku. tapi kadang2 geram ngan perangai dia nie..sbb buat aku sakit hati suka buat aku marah dan ngajuk ngan dia. tapi dia yang akan pujuk aku balik. tgk mcm abang ngan adik kan. pak cik nie namanya JAZ, WAK N JAZ la penyeri hidup aku....esok aku smbg cita ade satu lagi kawan yang aku rapat ok

No comments: