Saturday, December 31, 2011

tahun baru..2012

berlabuhnya tirai 2011 beerti satu sejerah bakal kita bukukan. kerana setiap tahun adalah satu rentetan dan lakaran sejarah bg hidup kita..!! bg saya setiap tahun adalah warna kehidupan yg amat berbeza. sy amat menyukai tahun 2011 kerana pelbagai kejayaan yg telah saya lakukan. banyak cita2 saya terlaksana dan ALLAH makbulkan banyak pekara yg saya hajati. pekara yg x dapat saya lupakan dan menjadi kenangan manis buat saya adalah apabila mewakili kelab ke KAMBODIA dan VIETNAM ni plg meninggakan kesan dlm hidup saya.
gambar di kambodia


di vietnam

pengalaman ini sgt bermakna dlm hidup kerana inilah pertama kali ke luar negara rasa seronok sgt apabila melancong ditaja oleh tempat pengajiaan tinggi inilah pengalaman 2011 yg x dapat dilupakan sampai bila2..!! dan 2011 juga memberi pelbagai impak yg baru dlm kehidupan ini. saya lebih mengenali nilai kehidupan yg lebih berhati2 kerana apa jua keputusan kita ia akan mempengaruhi hidup kita. buat pertama kalinya saya masuk wad, dan sakit teruk kerana pelbagai pekara. saya percaya itu adalah ujian ALLAH. pelbagai pahit manis dlm kehidupan 2011. ini adalah lembaran sejarah yg terukir buat diri saya. pengalaman ini menjadi titik tolak supaya saya lebih dewasa dan dewasa. saya hanya mampu berdoa semoga ALLAH tetapkan iman saya. jauhkan dr bala petaka. di shatkan tubuh badan . menjadi anak yg soleh kepada kedua ibubapa, keluarga dan berbakti kepada masyarakat.
saya juga ingin menjadi saudara yg terbaik sahabat dan kawan terbaik dlm hidup mereka. saya sentiasa berdoa semoga perjalan hidup saya untuk menjdi seorang usahawan ALLAH pemudahkan AMIN....
SYUKUR KEPADA ALLAH S.W.T
TERIMA KASIH BUAT KEDUA IBUBAPA, KELUARGA, SAUDARA MARA
KAWAN2, TERUTAMANYA JAZLI, WAK, FAHMI, AIMAN, ALIF,AMIR, EPIT, AZAM, AFIF, HAFIZ, AZAHARI DAN SEMUA RAKAN2 YG RAPAT ......
semoga tahun ini menjadi satu lembaran baru buat saya...dan TERBAIK untuk diri ini..

No comments: