Tuesday, December 27, 2011

tempahan...meningkat..!!

baru jew start sem baru, tapi tempahan dh masuk secara mendadak, susah gak laa...!!! nk buat keputusan tp nasib baik sem ni jadual class ok jew..!!! ada banyak kelapangan yg leh aku meneruskan business yg best nie...nmpk simple tapi agak memenatkan jugak klu hari2 buat ..!!! demi minat dan ingin menambah pendapatan yg agak lumayan dlm mencari duit masa belajar nie menjadikan saya kuat berusaha dlm meniti hari yg mendatang..!! oleh pendapatan yg besar dlm perniagaan nie..menyebabkan sy x mengalah dlm melawan kepenatan hidup dengan pembelajaran dan business, keseimbangan ini menyebabkan sy menjadi lebih kuat dan tabah dlm meniti hidup. walaupun dugaan dan cabaran yg saya hadapi tapi sy rasakan itu adlh satu keindahan..hidup percaya atau tidak saya sudah msk ke semester akhir ..ini bermakna sy bakal mendapatkan ape yg sy cita2kan ...insyaALLAH selepas ini saya akan menyambung ijazah lak huh..!!!..rasa mcm best jew..!! ingat pesan cikgu saya dia ada ckp apa yg membezakan org bodoh dan org pandai...dan dia memberi jawapan ilmu..dan dia pesan belajarla sampai PHD tak rugi....kata2nya menyebabkan saya berusaha kearah itu...menjadi seorang yg berjaya mendapatkan PHD walaupun yg begelar seorang usahawan...bagi...saya ilmu itu amatlah penting ......!!!..belajarlah...dan berbaktilah pada agama bangsa dan negara..!!

No comments: